Otázka: aké zmeny v kreatív a mediamixe v spolupráci s agentúrami chystáte?
Odpovede (upravované a krátené WOM blog):
- T-Mobile: v televízii svojich zákazníkov nechytíme, posilníme on-line a direct. Máme 5,4 mio zákazníkov a ak to preženiem, žiadnu reklamu ani robiť nemusíme. Snažíme sa o emócie a povedomie o značke. To by sme vedeli robiť aj prostredníctvom TV ale kto sa už dnes pozerá na TV? Takí massive passive spotrebitelia, ktorí prídu domov a pozerajú sa naň predovšetkým z lenivosti. V T-Mobile sa chceme dostať tam, kde ľudia média prirodzene konzumujú, ako kiná, komunitné portály, atď. A tam sa nielen ukázať ale ponúknuť im pridanú hodnotu.
- U:fon: Nadlinky sme použili na zvyšovanie kredibility; podlinky, direct marketing a cielenie do oblastí, kde máme dobré pokrytie signálom je teraz pre nás vhodnou dlhodobou stratégiou....plánujeme využiť aj programy typu "doporuč a získaj"...chceli by sme byť aktívni aj v komunitách.
- Vodafone: najefektívnejší spôsob komunikácie je interaktívny. Spot, ktorý sme dali iba na internet bol účinnejší, ako v TV.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára