Úspešný americký profesor indického pôvodu
Mohan Sawhney hovorí, že zákazníci/návštevníci začnú spolupracovať, ak na svojich weboch alebo vo svojej čisnnosti tieto pravidlá:
- Otvorená mysel voči zákaznickej kreativite - nemyslite si, že ste ten naj
- Vybrať správnu skupinu na spoluprácu - cielte na skupinu, ktorá je ochotná spolupracovať
- Vytvoriť platformu na spoluprácu - jednoduchú, atraktívnu
- Pripraviť motivujúcu odmenu pre spolupracujúcich - ľudia majú radi uznanie
Príkladom nech je
Wow Factory v Belgicku. Spoločnosť Microsoft v spolupráci s agentúrou Wunderman vytvorili platformu na zdieľanie miniaplikácií pre platformu Windows Vista. Návštevníci môžu pridávať nimi vytvorené minipomôcky v rozličných oblastiach a tie, ktoré ostatní návštevníci označia za najužitočnejšie, spoločnosť Microsoft odmení.
Výsledok? Desiatky miniaplikácií a tisíce ich stiahnutí. A samozrejme, spokojný zákazník.
zdá sa mi, že t-mobile využil tieto prvy pri svojej ostatnej kampani
OdpovedaťOdstrániťCAT