štvrtok 29. januára 2009

Virálna kampaň: poisťovňa Direct

Poisťovňa Direct (Česká republika), známa svojimi neštandardnými marketingovými aktivitami nedávno rozvírila hladinu svojou poslednou kampaňou.

Čo sa podarilo:
  • šokujúci odkaz
  • dobrá exekúcia
  • 600 - 800 tisíc videní na You Tube

Mohlo byť lepšie:

  • jedna poistovňa investovala, benefitovali všetky poisťovne (ak to tak bolo pôvodne zmýšlané, môj zlý postreh).
  • Novo pridané videá -s finálnym screenom menom poisťovne - videlo má už iba 20 000 videní.
Boli by ste spokojní aj s 20 tisíc videniami, keď pôvodné videá videli státisíce? Asi je jednoduchá odpoveď: ak sa každý 3 stal zákazníkom poisťovne, určite áno.

Naša známka (známkovanie ako v škole):
  • atraktivita pre spotrebiteľa: 1-
  • hodnota pre objednávateľa/firmu: 3-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára