- Brand blogging - vytvárenie blogov venovenej značkám na vyjadrenie obdivu, spolupatričnosti so značkou. Otvorená komunikácia o informáciách, ktoré maj šancu zaujať.
- Buzz marketing - vytváranie akcií, podujatí, tém, informácií, ktoré ľudia a médiá budú svojvoľne šíriť.
- Community marketing - vytvorenie platormy na budovanie komunít a fanklubov značiek, kde sa ľudia budú stretávať a zdieľať svoje zážitky, tipy.
- Evangelist marketing - vytvárenie a budovanie hlásateľov značiek, obhajcov značiek. Vytváranie prostredia na ich vzdelávanie a možnosť šírenia dobrého mena značky.
- Influencer marketing - identifikovanie názorových vodcov u ktorých je pravdepodobné, že ak o značke a produktu budú hovoriť, ovplyvnia masu ľudí.
- Refferal marketing - vytváranie nástrojov ktoré podnietia spokojných záujemcov ďalej šíriť pozitívne skúsenosti.
- Viral marketing - vytváranie neobvyklých, humorných alebo šokujúcich zdelení, ktorých cieľom je väčšinou elektronicky (e-mailom) šíriť posolstvo.
Microsoft is doing it the customer´s way
pred 14 rokmi
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára