O čo ide?
Na stránke je možné veľmi jednoducho customizovať (prispôsobiť) 4 postavičky, z ktorých jedna bude znázorňovať odosielateľa. Zvyšné tri naopak prijímateľov informácie o tom, že budú zasypaní 2000 sms a mms správ 3 známym za 1 euro.
Vydarilo sa:
- využitie elektronickej formy odovzdania odkazu o službe namiesto ústneho podania
- jednochuchá forma tvorba povedomia o benefite danej služby
- Orange podniká prvé kroky v oblasti zákazníckeho engagementu
- nízka hodnota odkazu pre prijímajúceho
- chýba štava, dodatočná funkcionalita, niečo výnimočné
- priemerné spracovanie
- napriek snahe Core4 nejde o virálnu kampaň
Naše známka (ako v škole):
- atraktivita pre spotrebiteľa: 3
- hodnota pre objednávateľa/firmu: 3-
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára