nedeľa 22. februára 2009

Bandaleros

Spoločnosť Orange spustila prostredníctvom svojho technologického partnera Core4 jednu zo svojich prvých interaktívnych projektov, mikrostránku Bandaleros.
O čo ide?
Na stránke je možné veľmi jednoducho customizovať (prispôsobiť) 4 postavičky, z ktorých jedna bude znázorňovať odosielateľa. Zvyšné tri naopak prijímateľov informácie o tom, že budú zasypaní 2000 sms a mms správ 3 známym za 1 euro.

Vydarilo sa:
  • využitie elektronickej formy odovzdania odkazu o službe namiesto ústneho podania
  • jednochuchá forma tvorba povedomia o benefite danej služby
  • Orange podniká prvé kroky v oblasti zákazníckeho engagementu
Mohlo byť lepšie:

  • nízka hodnota odkazu pre prijímajúceho
  • chýba štava, dodatočná funkcionalita, niečo výnimočné
  • priemerné spracovanie
  • napriek snahe Core4 nejde o virálnu kampaň

Naše známka (ako v škole):

  • atraktivita pre spotrebiteľa: 3
  • hodnota pre objednávateľa/firmu: 3-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára