streda 4. februára 2009

Rebranding po prvé: T-Mobile - zažime to spolu

T-Mobile pri súčasnej zmene svojho claim-u ("Zažime to spolu") a jemnom redizajne stavil na consumer creativity (vid tento článok).

Vydarilo sa:

  • veľmi vhodne zvolená aktivita na odkomunikáciu nového claimu
  • ako jedna z prvých SK spoločností sa otvorila zákazníckej kreativite (po Funradio)
  • viacero možností sa prejaviť (billboard, rádio, TV, kinoreklama)
  • vhodne zvolený timing
  • celkom OK exekúcia

Mohlo byť lepšie:

  • nevýrazný rádiový spot
  • nevýrazný billboard
  • megainvestícia...
Po skončení teasingovej fázy sa ku kampani vrátime.

Naše hodnotenie prvej fázy (známkovanie ako v škole):
  • atraktivita pre spotrebiteľa: 2
  • hodnota pre objednávateľa/firmu: 2

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára