sobota 28. februára 2009

Virálna kampaň: Ja som Funradio

Fun rádio v uplynulých dňoch spustilu druhú vlnu, resp. pokračovanie svojej kampane Ja som Fun rádio s novým headline - Zabávam sa, lebo ja som Funrádio.

Po prvom kole, kde chcel zistiť, ako jeho poslucháči a fanúšikovia vyzerajú, ich v druhom kole vyzýva na zasielanie fotografií a videí, ako sa zabávajú.

Cieľom je ešte viac pozicionovať túto rozhlasovú stanicu ako médium, ktoré zábavu prináša a počúvajú ho ľudia, ktorí sa vedia a chcú zabávať. Zároveň bude pravdepodobne jeho cieľom v komunikácii obmedziť prezentovanie teenagerov, keďže tých si už získal. Ďalším logickým krokom je posun v cieľovej skupine 20-34 rokov, ktorá je bonitnejšia a viac zaujíma aj inzerentov.

Vydarilo sa:

  • logická nutnosť rozvitia claimu Ja som Funrádio nejakým obsahom (opotrebovanosť claimu samotného)
  • ďalšie posilnenie vnímania podstaty Funrádia (zábava) s kampaňou (ľudia sa zabávajú, zábavné videá)
  • zaujímavé prvé videá

Mohlo byť lepšie:

  • angažovanosť dnešných ľudí v oblasti zasielania videa je otázna
  • na You Tube najdete tisícky zaujímavejších videí = nejasná cieľová skupina pre návštevu webu

Naša známka (hodnotenie ako v škole):

  • atraktivita pre spotrebiteľa: 2- (zatiaľ)
  • hodnota pre objednávateľa/firmu: 1-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára