Sociálne médiá ako Facebook, Twitter či LinkedIn už niektoré slovenské subjekty oťukávajú vo svojich marketingových kampaniach. Z vlastnej skúsenosti viem, že na to, aby vám kampaň na týchto sieťach vyšla, musíte mať aspoň jednu z tých troch vecí:
1. cool produkt pre špeciálnu cieľovú skupinu
2. marketingové skúsenosti s možnosťami, ktoré tieto siete ponúkajú
3. šťastie
K bodu 1. a 2. pridávam 3 najzaujímavejšie slajdy, ktoré pochádzajú z prieskumu Michaela Stelznera o sociálnych sieťach (880 respondentov z firiem, US):
:: Vek firemných marketérov využívajúcich sociálne siete v kampaniach::: Prínosy marketingu prostredníctvom sociálnych sietí:
:: Najčastejšie využívané nástroje:
Microsoft is doing it the customer´s way
pred 14 rokmi
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára