pondelok 20. apríla 2009

WOM kampaň: Lovela prací prášok

Nadnárodná spoločnosť Reckitt-Benckiser vytvorila zaujímavú súťaž na promo svojich pracích práškov Lovela. Keďže svoje výrobky tento výrobca cieli do segmentu mladých mám, využila ich vzťah k ich miláčikom. Ako to fungovalo a čo bola motivácia?
Stačilo sa zaregistrovať na internetových stránkach výrobcu, vložiť svoju najmilšiu fotografiu mamičky s dieťaťom a hlasovať spolu s ďalšími maminkami o najkrajší pár. Víťazná fotografia sa potom objavila na etiketách výrobkov značky Lovela. Súťažilo sa aj o finančnú odmenu a rok prania s Lovelou zdarma. Každý zaregistrovaný navyše získaval poukážku na vzorku Lovely zadarmo.

Vydarilo sa:

  • rozšírenie awareness o "šetrnom pracom prostriedku vhodného predovšetkým pre citlivú pokožku Vášho dieťatka"
  • získanie kontaktov na množstvo ľudí z cieľovej skupiny (nutnosť k hlasovaniu)
  • promo o súťaži na weboch určených mladým mamám

Mohlo byť lepšie:

  • slabá úroveň lokalizácie webu do slovenčiny
Naša známka (hodnotenie ako v škole):
  • atraktivita pre spotrebiteľa: 1-
  • hodnota pre objednávateľa/firmu: 1-

Promo stránka kampane. V súčasnosti tu prebieha druhé kolo tejto súťaže ako aj súťaž o najvtipnejšiu fotografie dieťaťa.

Vďaka za tip Lenke Mišovýchovej.

2 komentáre: