Stačilo sa zaregistrovať na internetových stránkach výrobcu, vložiť svoju najmilšiu fotografiu mamičky s dieťaťom a hlasovať spolu s ďalšími maminkami o najkrajší pár. Víťazná fotografia sa potom objavila na etiketách výrobkov značky Lovela. Súťažilo sa aj o finančnú odmenu a rok prania s Lovelou zdarma. Každý zaregistrovaný navyše získaval poukážku na vzorku Lovely zadarmo.
Vydarilo sa:
- rozšírenie awareness o "šetrnom pracom prostriedku vhodného predovšetkým pre citlivú pokožku Vášho dieťatka"
- získanie kontaktov na množstvo ľudí z cieľovej skupiny (nutnosť k hlasovaniu)
- promo o súťaži na weboch určených mladým mamám
Mohlo byť lepšie:
- slabá úroveň lokalizácie webu do slovenčiny
- atraktivita pre spotrebiteľa: 1-
- hodnota pre objednávateľa/firmu: 1-
Promo stránka kampane. V súčasnosti tu prebieha druhé kolo tejto súťaže ako aj súťaž o najvtipnejšiu fotografie dieťaťa.
Vďaka za tip Lenke Mišovýchovej.
Nejak mi unika viralnost tejto kampane...
OdpovedaťOdstrániťMas pravdu, malo tam byt povodne WOM kampan. Opravene.
OdpovedaťOdstrániť