pondelok 6. apríla 2009

WOM kampaň: Fernet Stock 8000

Zaujímavá kampaň prebehla u našich západných susedov. Objednaná bola spoločnosťou Stock Plzeň, kde sa rozhodli touto formou podporiť uvedenie nového produktu na trh -Fernet Stock 8000.

Celé to spočívalo vo výbere tzv. "alfasamcú" pre kt. Fernet Stock usporiadalo v 7 -mich mestách v exkluzívnych baroch párty, na kt. boli sexi kočky a pil sa grátis FS8000 v kombinácii s rôznymi ingredienciami. Úlohou návštevníkov bolo vytvoriť najvhodnejšiu kombináciu- najlepší drink. Dostali vlastné VIP konto na webe FS8000 a možnosť o zážitkoch z akcie komunikovať. Na každej akcii sa sledovali "opinion leaders" a ich aktivity.

Po ukončení 7 akcií sa sledovali fakty úspešnosti WOMu:
  • 7 akcií sa zúčastnilo 1200 opinion leaders
  • 13.000 ľudí ochutnalo FS8000 od svojich priateľov (predpokladá sa, že od opinion leaders)
  • z toho vyšlo, že pravdepodobnosť odporúčania bola 67,3%
  • a reakcia na FS8000 pri opýtaní, čo si z tejto kampane zapamatali bolo, že "Môžem si ju dať s čím len chcem" - to vyšlo zo zapojenia návštevníkov do možnosti vytvriť si vlastný drink.
Kampaň je z dielne českej spoločnosti Outbreak.

Vďaka za zaujímavý tip Lenke Mišovýchovej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára