Celé to spočívalo vo výbere tzv. "alfasamcú" pre kt. Fernet Stock usporiadalo v 7 -mich mestách v exkluzívnych baroch párty, na kt. boli sexi kočky a pil sa grátis FS8000 v kombinácii s rôznymi ingredienciami. Úlohou návštevníkov bolo vytvoriť najvhodnejšiu kombináciu- najlepší drink. Dostali vlastné VIP konto na webe FS8000 a možnosť o zážitkoch z akcie komunikovať. Na každej akcii sa sledovali "opinion leaders" a ich aktivity.
Po ukončení 7 akcií sa sledovali fakty úspešnosti WOMu:
- 7 akcií sa zúčastnilo 1200 opinion leaders
- 13.000 ľudí ochutnalo FS8000 od svojich priateľov (predpokladá sa, že od opinion leaders)
- z toho vyšlo, že pravdepodobnosť odporúčania bola 67,3%
- a reakcia na FS8000 pri opýtaní, čo si z tejto kampane zapamatali bolo, že "Môžem si ju dať s čím len chcem" - to vyšlo zo zapojenia návštevníkov do možnosti vytvriť si vlastný drink.
Vďaka za zaujímavý tip Lenke Mišovýchovej.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára