utorok 17. februára 2009

Kto stojí za slovenskou kampaňou protestu voči Facebooku?

Nedávno médiami prebehla informácia, že sociálna sieť Facebook stiahla fotografie s dojčiacimi matkami. Pre strategických ľudí z jednej PR agentúry to bola dobrá možnosť, akým spôsobom promovať súvisiaci, nový produkt na trhu.

A pripravili projekt podporujúci web nový web venovaný malým deťom a mamičkám http://www.baby-web.sk/. Najali známeho fotografa, ktorý realizoval fotosession s dojčiacimi mamičkami. Prišlo ich 30 a či sa podarilo urobiť peknú fotku posúďte nižšie.
Táto slovenská odpoveď bola prebratá do takmer všetkých relevantných médií a vytvorili tak pekný mediálny zásah.

Prečo to teda bolo premyslené?

  • správa, že Facebooku sa nepáčil tento typ fotiek nepríjemne prekvapil väčšinu mám, a preto vyvolal veľkú pozornosť a záujem. Mnoho týchto mám prirodzene hľadalo platformu, kde by svoje pocity mohli vyjadriť,
  • odpoveď tohto portálu bola zaujímavá a príjemná (pekný obrázok od známeho fotografa) a tak ju prebrali veľa tlačených a elektronických médií,
  • stránka http://www.baby-web.sk/ túto fotku samozrejme publikovalo a takisto vytvorilo fotogalériu, kde môžu ostatné mamičky posilelať svoje fotky, ako dojčia svoje deti. Týmto portál vytvoril možnosť na uplatnenie kreativity a podpory, čím si mamy určite získal.

1 komentár: