sobota 7. februára 2009

Výsledok našej miniankety: Valentínska Fidorka

Percentuálne rozdelenie všetkých odpovedí na otázku: ako sa vám páči táto online kampaň?

  • 72% z vás ju poslalo ďalej
  • 16% z vás ju považovalo za zaujímavú ale neposlalo ďalej
  • 2% z vás ju považovalo za príliš sladkú
  • 10% z vás ju nezaregistrovalo
Z toho vyplýva, že TV podpora na tento produkt je tak silná, že väčšina z vás ju zaregistrovala. Keďže kampaň je zameraná na obojstranný ľúbostný vzťah, chýba jej charakteristika šírenia ďalej online, keďže zaľúbený pár si ju zvyčajne pošle iba medzi sebou. Preto na webstránke chýba možnosť upozorniť na ňu známych bez poslania odkazu. Viac o kampani.

Z diskusií pod článkom naviac vyplynulo, že niektorím čitateľom sa stránka nezobrazila korektne, alebo sa vôbec nenačítala.

Anketa na tento týždeň: akému zdroju informácií o firme najviac dôverujete?
Hlasujte vpravo!

3 komentáre:

  1. mozem sa opytat ako mam odoslat tu fidorku???lebo som z toho debil.....dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rad by som trochu zapolemizoval nad uzaverom :
    "chýba jej charakteristika šírenia ďalej online, keďže zaľúbený pár si ju zvyčajne pošle iba medzi sebou".
    Ja pravda, ze valentin ako "udalost" ma mensi potencial na oslovovanie v porovnani napr. s Vianocami, ale nemyslim si, zeby sa valentinske pozdravy posielali vylucne iba medzi zalubencami. Urcite to ma potencial zafungovat aj oslovenim blizkej rodiny (mama, otac, sestra, brat ..).
    Je tiez pravda, ze sviatok Sv. Valentina je v nasich zemepisnych sirkach este len v zarodku a je viac sustredeny na jeden konkretny den (kdezto pri vianociach sa tato tema zivi dlho - zoberme si len dobu, pocas ktorej ci uz v obchodoch alebo v TV ide podpora vianocnych predajov). Velentinska Fidorka je na trhu tretim rokom a kazdy rok sa pocet baleni rozdistribuovanych do predajni v porovnani s predchadzajucim rokom zvysoval - a vzdy sa rozpredal. Tymto konceptom sa vytvorilo nieco, co sa da nazvat "novy sezonny peak predaja" a to len tym, ze sa vyuzil existujuci sviatok. Co sa tyka uspesnosti projektu, stranka mala viac ako 100tis unikatnych navsevnikov a bolo rozposlanych viac ako 50tis valentiskych pozdravov.
    Pozdravujem citatelov WOM e-magazinu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vdaka za odpoved priamo z kuchyne tvorcov tohto projektu :)

    Suhlasim, je to jeden z viac podarenejsich pocinov v tejto oblasti a ako pisete, aj s peknymi cislami. Z pohladu myslienky jej nie je moc co vycitat, z pohladu technickej realizacie uz ano (vid povodny WOM clanok aj diskusiu pod nou - http://womnews.blogspot.com/2009/01/valentnska-fidorka.html, resp. tuto diskusiu http://www.strategie.sk/showdoc.do?docid=24765&forum=open&type=none).

    Z celkoveho pohladu to vnimam ako podarene prepojenie offline (TV promo) a online sveta (pozdrav). Verim vsak, ze v buducnosti vzniknu aj zaujimave projekty, ktore su budu sirit bez masivnej TV podpory webovej stranky iba formou WOM, a ktore dosiahnu aj obchodne ciele. Drzim palce!

    OdpovedaťOdstrániť